Neemt u geen SLA Bronze of hoger af bij True? Dan kunt u de gegevens met betrekking tot uw dedicated hardware in TrueCare zelf wijzigen.

  • log in op TrueCare;
  • ga naar Hosting (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
  • klik op Servers;
  • klik op de button Edit achter de betreffende server.

In het Edit-overzicht kunt u aanpassingen doorvoeren aan de volgende velden:

  • Hostname (tip: label uw server fysiek met dezelfde naam)
  • Besturingssysteem
  • Primair IP-adres (belangrijk als u gebruik wilt maken van port monitoring of het passive storage platform van True. Indien aan uw server meerdere IP-adressen zijn toegekend dient u hier het adres in te voeren waaronder de server naar buiten communiceert
  • Service tag
Indien nodig kunt u via een ticket een verzoek indienen tot het toevoegen van een besturingssysteem of het migreren van een server naar een ander rack.
Note: indien voor de server een Bronze SLA of hoger is afgesloten, is deze optie verborgen. True houdt dan voor u eventuele wijzigingen bij, u hebt wel de mogelijkheid om de detailinformatie te bekijken.
servers: registreren