Neemt u een SLA Bronze of hoger af bij True dan vindt u onder Monitoring een statusoverzicht van uw servers. Dit overzicht is terug te vinden via TrueCare.

TrueCare

  • log in op TrueCare;
  • ga naar Performance (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
  • klik op Monitoring.

Per server wordt er een ‘overall’ status afgegeven. Als u op de hostname klikt, ziet u een specificatie per service en onderdeel, zoals disk, http, MySQL, SSH et cetera. Staat er een ‘Problem’ achter de hostname of achter een van de services dan betekent dit dat er een ’tresshold’ (gezonde waarde) is overschreden. In het geval dat u een SLA Bronze of hoger afneemt bij True en er wordt een ‘problem’ gemeld onder monitoring dan kunt u er van uitgaan dat True actie onderneemt op deze meldingen en zo nodig corrigerende maatregelen treft om de dienstverlening te kunnen blijven garanderen. Voor responsetijden verwijzen wij u naar uw SLA. Heeft u vragen over bepaalde meldingen met betrekking tot uw server? Maak dan een ticket aan in TrueCare. Onze engineers lichten het graag aan u toe.

Neemt u geen Bronze SLA of hoger af bij True? Ook dan kunt u gebruikmaken van deze tool. U dient echter eerst uw server volledig te administreren en de monitoring in te stellen onder Hosting – Servers en daarbij port monitoring in te stellen. Daarnaast dient u zelf actie te ondernemen op het moment dat zich een problem voordoet op uw omgeving. Mocht u hierbij ondersteuning wensen dan kunt u uiteraard een ticket aanmaken in TrueCare.