De volledige integratie van Tickets in de nieuwe TrueCare biedt een groot aantal voordelen:

  • Een dashboard voor al u belangrijkste zaken: lopende tickets, open domeinen orders en pending SSL requests;
  • Het gemak van alles op een plek: een duidelijke navigatie, instellingen en notificaties;
  • Eenvoudiger nieuwe features uitbrengen. Onze development afdeling kan sneller ontwikkelen op de nieuwe applicatie architectuur. Hierdoor kunnen wij nieuwe features sneller uitbrengen.

Dashboard

Het nieuwe dashboard geeft een overzicht van uw lopende tickets, open domeinen orders en pending SSL requests. Hier kunt u ook snel een nieuwe ticket aanmaken.

Ticket aanmaken

De nieuwe ticket module bevat een verbeterde flow voor het aanmaken tickets met als doel dat uw tickets zo compleet mogelijk op de afdeling terecht komen.

Hieronder wordt kort uitgelegd hoe u een ticket kunt aanmaken. In drie eenvoudige stappen:

  1. Wat is de reden van uw verzoek? Kies:
    • Request for Change: om een opdracht of een wijziging door te geven;
    • Report an Incident: om een probleem/storing te melden. We raden aan om eerst de lijst van open tickets te bekijken voor het geval dat een collega van u de storing al heeft doorgegeven;
    • Request for Information: vragen over onze diensten of een status updates.
  2. Begin met het typen van een onderwerp. Wij gebruiken woorden uit het onderwerp om een selectie te maken van templates die relevant zijn voor uw verzoek. Een lijst met de meest gebruikte templates van uw organisatie is ook duidelijk in beeld.

Selecteer een template. Klik op een grijs blokje om een template te kiezen. Het kiezen van een template is belangrijk voor een snelle dienstverlening. Het zorgt ervoor dat uw ticket bij de juiste afdeling komt en dat alle vereiste informatie in een ticket staat.

Kunt u geen geschikte template vinden in de voorgestelde templates lijst? Doorzoek alle templates of kies voor Create a generic ticket.

  1. Schijf uw bericht

Op de volgende stap wordt u gevraagd om de benodigde informatie in te vullen.

Voeg subscribers toe. Subscribers krijgen een e-mailbericht bij elke nieuwe update op het ticket. U kunt subscribers op twee manieren toevoegen:

  • U kunt gebruikers van uw organisatie selecteren uit een lijst
  • U kunt een e-mailadres invullen. Dit kan ook iemand buiten uw organisatie zijn.

Mark as secure: Bij het kiezen voor ‘mark mijn bericht secure’ wordt de inhoud van uw bericht niet via de e-mail verzonden. Deze is uitsluitend via de ticket tool te lezen.

Instellingen pagina

Onder ‘Profile’ kunt u een aantal instellingen aanpassen:

  1. Taal voorkeur voor de TrueCare portaal (inclusief tickets module): Nederlands of Engels;
  2. Notifications voorkeur: in application en/of e-mail;
  3. Markdown default aan/uit voor al uw berichten;
  4. Twee-factor (2FA): Authenticator(Google) or SMS (Twee-factor Mobiel moet ingesteld zijn en anders kunt u dat door ons laten instellen);
  5. Accounts samenvoegen is van toepassing voor gebruikers die meerdere accounts in ons portaal hebben. Als de accounts samengevoegd zijn dan kunt u eenvoudig tussen organisaties wisselen in plaats van opnieuw te moeten uit- en inloggen om te werken onder een andere account.

Voor vragen of opmerkingen over het TrueCare portaal kunt u een ticket aanmaken met als template ‘Feedback about the Care portal’. Door dit template te kiezen komt uw ticket direct bij de Product Owner terecht.