Neemt u geen SLA Bronze of hoger af bij True? Dan kunt u de gegevens met betrekking tot uw dedicated hardware in TrueCare zelf wijzigen.
- log in op TrueCare;
- ga naar Hosting (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
- klik op Servers;
- klik op de button Edit achter de betreffende server.
In het Edit-overzicht kunt u aanpassingen doorvoeren aan de volgende velden:
- Hostname (tip: label uw server fysiek met dezelfde naam)
- Besturingssysteem
- Primair IP-adres (belangrijk als u gebruik wilt maken van port monitoring of het passive storage platform van True. Indien aan uw server meerdere IP-adressen zijn toegekend dient u hier het adres in te voeren waaronder de server naar buiten communiceert
- Service tag
Indien nodig kunt u via een ticket een verzoek indienen tot het toevoegen van een besturingssysteem of het migreren van een server naar een ander rack.
Note: indien voor de server een Bronze SLA of hoger is afgesloten, is deze optie verborgen. True houdt dan voor u eventuele wijzigingen bij, u hebt wel de mogelijkheid om de detailinformatie te bekijken.