Voor het herstarten van uw dedicated hardware server kunt u terecht op TrueCare.

Zelf herstarten

Neemt u geen SLA Bronze of hoger af op uw dedicated hardware server en wilt u deze herstarten? Neem de volgende stappen:

  • log in op TrueCare;
  • ga naar Hosting (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
  • klik op Servers;
  • klik op de betreffende hostname;
  • klik onderaan het overzicht op de knop Restart. Wanneer u klikt op Restart wordt na uw bevestiging de stroom onderbroken en uw server herstart.

Geen Restart?

Als u geen Restart-knop ziet staan op deze pagina, kan dat meerdere oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het beheer van uw server in handen ligt van True. In dat geval kunt u een verzoek voor het herstarten van uw server neerleggen bij de supportdesk van True. Het kan ook zijn dat u gebruikmaakt van private rackspace en u uw remote APC niet bij True heeft geregistreerd. In het laatste geval kunt u een ticket in TrueCare aanmaken met het verzoek uw server ‘remote hands’ te herstarten. Geef duidelijk het betreffende rack en server inclusief servicetag door. Er kunnen kosten worden berekend voor het uitvoeren van een dergelijk verzoek.