In het serveroverzicht (overview) in TrueCare ziet u alle hardware servers die zijn geregistreerd onder uw debiteurennummer.
- log in op TrueCare;
- ga naar Hosting (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
- klik op Servers.
SLA Bronze of hoger
Wat u allemaal met dit overzicht kunt doen, hangt af van het type dienst u afneemt bij True. Neemt u een SLA Bronze hoger af op de betreffende server dan staan hier de gegevens met betrekking tot uw hardware servers voor u ingevuld en is het overzicht voornamelijk informatief. U ziet per server de hostname, het niveau van de Service Level Agreement, het Operating System dat op de server draait en of er wel of geen port monitoring is ingesteld. Klikt u op de Hostname van een server dan ziet u nog meer details. Bijvoorbeeld in welk rack op het datacentrum de server zich bevindt, het primaire IP-adres van de server en welke port monitoring True heeft ingesteld op de server. Tevens ziet u onderaan het overzicht snelkoppelingen naar bandbreedte grafieken, storage-accounts en de monitoringsstatus.
Geen SLA Bronze of hoger
Neemt u geen SLA Bronze of hoger af op de betreffende dedicated hardware server dan kunt u hier uw servers administreren en zo gebruikmaken van additionele diensten van True zoals Remote restarst, Port monitoring en Passive storage.
True raadt u aan uw servers zo volledig mogelijk in TrueCare te administreren. Op het moment dat u support bij True aanvraagt, kan er op deze manier geen onduidelijkheid ontstaan op welke server u werkzaamheden wil laten uitvoeren.