Het Managed Backup-overzicht benadert u via TrueCare.
- log in op TrueCare;
- kies voor “Old Care”
- ga naar Hosting (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
- klik op Managed Backup;
Hier ziet u de verschillende managed back-up accounts die u bij True afneemt.
Van links naar rechts ziet u de volgende onderdelen:
- Id: het ID-nummer van de back-up.
- Server: de hostname van de server waarvandaan de back-ups worden gedaan.
- Backup fileset: de omschrijving van de fileset. De onderdelen waarvan een back-up wordt gemaakt.
- Backup schedule: het tijdstip waarop de volgende back-up wordt gedaan.
- Active: de status of een back-upaccount actief of inactief is.
- Actions: Restore-button. Door op de restore-button te klikken, wordt u automatisch door het restoreproces geleid.
Klikt u op Id dan krijgt u de specificaties van de specifieke managed back-up te zien, zoals een overzicht van de fileset, het back-upschedule, de Max Full Backup Age, de retentie en de status. Ook hier kunt u op de restore-button klikken en wordt u door het restoreproces geleid. Daaronder ziet u de historie van de verschillende back-upjobs. Per job wordt weergegeven wat de status (Teminated normally/ Terminated in error), het level (Incremental/ Full) Started en Finished datum en tijd, de duur, het aantal files en het aantal bytes aangegeven.