Alleen personen die bij True geregistreerd staan als members kunnen wijzigingsverzoeken indienen. Via True Care kunt u gemakkelijk zelf members aanmaken.
- log in op TrueCare;
- kies rechts voor “Go to True Care”;
- klik op “Organization”;
- klik op “Show All Members”;
- klik op “Invite member”;
- vul het e-mailadres in die gekoppeld moet worden aan de rollen
- (Let op: het e-mailadres kan niet gewijzigd worden nadat het account aangemaakt is)
- vink de rollen aan die gekoppeld dienen te worden aan het e-mailadres
- klik “Send invite”
True maakt onderscheid in verschillende typen members, namelijk:
- Administrative: het eerste aanspreekpunt van de organisatie en diegene met de meeste rechten op TrueCare. Members met deze rol kunnen de members van uw organisatie beheren. Daarnaast ontvangt de administratieve contactpersoon de facturen wanneer er geen billing contact is aangemaakt.
- Tickets: Members met deze rol kunnen tickets bekijken, tickets aanmaken en op tickets reageren.
- Servers & Monitoring: Members met deze rol hebben toegang tot de server informatie en de monitoring van die servers.
- Domain & DNS: Members met deze rol hebben toegang tot de domeinen en de DNS instellingen.
- Invoices: Members met deze rol hebben toegang tot de financiële zijde van uw organisatie in TrueCare.
- Access to Datacenter: Members met deze rol kunnen toegang tot het datacenter aanvragen.