Binnen uw organisatie zijn er verschillende aanspreekpunten voor onze supportengineers, service- en accountmanagers. Deze contactpersonen binnen uw organisatie kunnen support aanvragen, wijzigingsverzoeken indienen, delen van de hostingomgeving monitoren en worden op de hoogte gehouden van wijzigingen met betrekking tot uw hostingomgeving. Alleen geregistreerde users kunnen support aanvragen bij True.

Members bijhouden

Daarom is het van belang om uw members goed bij te houden. Zijn er nieuwe medewerkers die support en of wijzigingsverzoeken voor uw hostingomgeving mogen aanvragen? Registreer deze dan als users binnen TrueCare. Vertrekt een van uw medewerkers? Verwijder deze dan ook als user in TrueCare.

Verschillende rollen voor members

De members zijn onder te verdelen in verschillende typen:

  • Administrative: het eerste aanspreekpunt van de organisatie en diegene met de meeste rechten op TrueCare. Members met deze rol kunnen de members van de organisatie beheren. Daarnaast ontvangt de administratieve contactpersoon de facturen wanneer er geen billing contact is aangemaakt.
  • Tickets: Members met deze rol kunnen tickets bekijken, tickets aanmaken en op tickets reageren.
  • Servers & Monitoring: Members met deze rol hebben toegang tot de server informatie en de monitoring van die servers.
  • Domain & DNS: Members met deze rol hebben toegang tot de domeinen en de DNS instellingen.
  • Invoices: Members met deze rol hebben toegang tot de financiële zijde van uw organisatie in TrueCare.
  • Access to Datacenter: Members met deze rol kunnen toegang tot het datacenter aanvragen.

Screen Shot 2016-07-15 at 14.51.31