Alleen personen die bij True geregistreerd staan als members kunnen wijzigingsverzoeken indienen. Via True Care kunt u gemakkelijk zelf members aanmaken.

  • log in op TrueCare;
  • ga naar Company (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
  • klik op Members;
  • klik op de button “+ Invite a user to set up a personal account”;
  • vul de gegevens in van de nieuwe contactpersoon in;
  • klik op Save om de gebruiker definitief uit te nodigen.
  • Klik daarvoor op “+ Add” in het volgende scherm om rollen te selecteren
  • Kies vervolgens een rol en klik op “Save”
  • Herhaal dit proces om meerdere rollen toe te voegen, indien van toepassing.

True maakt onderscheid in verschillende typen members, namelijk:

  • Administrative: het eerste aanspreekpunt van de organisatie en diegene met de meeste rechten op TrueCare. Members met deze rol kunnen de members van uw organisatie beheren. Daarnaast ontvangt de administratieve contactpersoon de facturen wanneer er geen billing contact is aangemaakt.
  • Tickets: Members met deze rol kunnen tickets bekijken, tickets aanmaken en op tickets reageren.
  • Servers & Monitoring: Members met deze rol hebben toegang tot de server informatie en de monitoring van die servers.
  • Domain & DNS: Members met deze rol hebben toegang tot de domeinen en de DNS instellingen.
  • Invoices: Members met deze rol hebben toegang tot de financiële zijde van uw organisatie in TrueCare.
  • Access to Datacenter: Members met deze rol kunnen toegang tot het datacenter aanvragen.

Screen Shot 2016-07-15 at 14.51.31