Het woord ‘problem’ kan op verschillende plekken in TrueCare tevoorschijn komen en bij verschillende afnamen van SLA’s. Hieronder leest u de meest voorkomende meldingen van problem met bijbehorende betekenis.

SLA Bronze of hoger

Neemt u een SLA Bronze of hoger af bij True? Dan kunt u op verschillende plekken in TrueCare het woord problem tegenkomen:

  • achter de hostname van uw server of een van de services van uw server: er is een ’tresshold’ (gezonde waarde) overschreden.
  • onder monitoring: u kunt ervan uitgaan dat True actie onderneemt op deze melding en zo nodig corrigerende maatregelen treft om de dienstverlening te kunnen blijven garanderen.

Voor responsetijden verwijzen wij u naar uw Service Level Agreement. Heeft u vragen over bepaalde meldingen met betrekking tot uw server? Maak dan een ticket aan in TrueCare. Onze engineers lichten het graag toe.

Geen SLA Bronze of hoger

Neemt u geen SLA Bronze of hoger af bij True? Dan vindt u hier alleen meldingen terug wanneer u zelf port-monitoring heeft ingesteld. Is dit het geval dan kunt u zelf inloggen op uw server om te onderzoeken waar de betreffende melding vandaan komt. Wenst u hierbij ondersteuning? Maak dan een ticket aan in TrueCare.