Het verschil tussen en resolved en een closed ticket is dat u op een resolved ticket kunt reageren en op een closed ticket niet. Een closed ticket is een definitief gesloten ticket.
Tickets in TrueCare
Als u contact wilt opnemen met True doet u dit middels een ticket via TrueCare:
- log in op TrueCare;
- ga naar Communicate (links in de menubalk, alleen zichtbaar als u de juiste rollen heeft);
- klik op Overview;
- in het ticket overview ziet u de tabbladen Open, Resolved en All.
Als een medewerker van True een ticket sluit, krijgt dit ticket de status Resolved. U kunt nog op een Resolved ticket reageren. Als u reageert en vervolgens klikt op Send & Close onderaan het tekstvlak dan krijgt het ticket de status Closed. Een ticket met de status Closed is een gesloten ticket en u kunt hierop geen reactie meer geven vanuit TrueCare. Wanneer u vanuit uw mailbox een reply stuurt op een notification e-mail met betrekking tot een closed ticket, ontvangt een automatische response van True. Hierin staat de melding dat de reply is bijgevoegd aan het ticket, dat het ticket niet wordt heropend en de reply niet wordt gelezen. True raadt aan om een nieuw ticket aan te maken of om het originele ticket te forken naar een nieuw ticket. Op deze manier houden we tickets gemakkelijk doorzoekbaar op onderwerp en kunnen responsetijden beter gegarandeerd worden.